Ga naar inhoud

Giftig?


ABC1

Aanbevolen berichten

Dit is een boom van de buren, en die bessen ofzo vallen dus steeds in onze tuin en mijn konijnen eten het altijd op ( ik haal het altijd weg maar soms valt er 1tje zonder dat ik het door heb ofzo en dan zit mijn konijn 'm al op te eten.)

kweet dus niet wat het is

abc1-6308-albums-fotoalbum-picture18167-mvc-069s.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buren hebben ook hun bomen over onze schutting heen hangen...

Zodra Bica los gaat lopen (wss morgen) ga ik de boel afknippen hoor... Dalijk is het wat giftigs en ligt ze op haar rug... Nee dankje :(

Heb een aanvaring met mijn buren gehad (buurman had tegen mijn auto gereden en buurvrouw beweerde dag erna van niet, terwijl deuk in kentekenplaat zat) dus die gaan echt niet vrijwillig hun bomen snoeien...

Nou ik heb er overlast van, dus weg ermee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha... Die discussie had ik dus al eens gevoerd met de andere buren...

Ik had hun hazelnotenboom bijgesnoeid.. Kreeg ze op de kop dat ik van hun planten en bomen af moest blijven...

Nou heb ik toevallig een onderhoudsvrije tuin, dus was zoiezo al niet blij met de rotzooi die ik van hun (en andere buren) in de tuin had liggen, maar al helemaal niet als Bico dalijk los gaat lopen... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .