Ga naar inhoud

selderij en selderie


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

Hier krijgen ze ook dagelijks bleekselderij en selderie. Meestal wordt wel geadviseerd om bleekselderij in kleine stukje te snijden, wegens de taaie 'draden' die er in kunnen zitten. Ik snij hier sowieso al het groen in stukken, maar ik weet eigenlijk niet of het echt noodzakelijk is voor bleekselderij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peterselie is natuurlijk niet echt groot van zichzelf.

In het begin toen Muts nog alleen was deed ik het ook niet, ze kreeg toen een heel worteltje en hele bladeren andijvie. Maar sinds ik het klein moest snijden om te zorgen dat Pet ook wat kon pakken ben ik daar niet meer mee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe groot ik de stukken maakt hangt af van de soort groente. Een worteltje snij ik echt in dunne plakjes, maar andijvie bijvoorbeeld gaat in een paar stukken, dus dat zijn dan brede repen. Wortelloof gaat meestal in drie delen. De kruiden gaan ook in kleine toefjes, maar dat is omdat ik er niet zo veel van geef en dan hebben ze allebei evenveel kans om er wat van te eten.

aangepast door Lirazel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .