Ga naar inhoud

Vandaag konijnen-inentingdag =)


sippi__x

Aanbevolen berichten

Hoii !! :mdr:

Vandaag ben ik met met 3 konijntjes naar de DA geweest (de twee van 9 weken zijn nog niet mee geweest)

Iedereen is helemaal gecontroleert, spuitjes gehad, nageltjes geknipt :yes:

En alles was inorde :cool:

Elk konijntje heeft ook een 'cadeautje' gekregen : een zakje SS :P

Ik heb ook een enquête ingevuld over konijnen. Daarvan word dan een brochure gemaakt :)

Ik heb ook nog een foldertje meegekregen over het castreren/steriliseren van een voedster. Heel duidelijk info : Toppie :cool:

In maart is de volgende konijnen-inentingsdag :)

In totaal hebben we € 39 betaalt.

Groetjes Sippi !

ps. zal vanavond foto's plaatsen :) want op de konijnendag nemen ze altijd foto's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige keer kostte het 40 euro toen ik mijn twee konijnen liet enten (dat was in mei, omdat ik ze toen net had). Vorige week was er entingsdag en toen betaalde ik 15 euro voor het eerste en 10 euro voor het tweede konijn. Ik loop nu dus gelijk met het schema van de entingsdagen van de dierenarts, dat vind ik wel zo makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die opvang ligt in Baarlo. Met een flesje entstof behandel je 10 konijnen. Het liefst dus tientallen maken.

Ben nu aan het kijken om over een half jaar een DA bij mij thuis te laten komen, heb dan weer 6 konijnen waaronder drie grootformaat nijnen en zoek het eigenlijk neit om ze dan allemaal weer de auto in te proppen en een kwartier/20 minuten met ze gaan rijden.

Misschien dat ik dan in samenwerking met de opvang een ent-dag organiseer bij mij thuis. Moet me daar nog eens goed over gaan informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii !! :mdr:

Vandaag ben ik met met 3 konijntjes naar de DA geweest (de twee van 9 weken zijn nog niet mee geweest)

Iedereen is helemaal gecontroleert, spuitjes gehad, nageltjes geknipt :yes:

En alles was inorde :cool:

Elk konijntje heeft ook een 'cadeautje' gekregen : een zakje SS :P

Ik heb ook een enquête ingevuld over konijnen. Daarvan word dan een brochure gemaakt :)

Ik heb ook nog een foldertje meegekregen over het castreren/steriliseren van een voedster. Heel duidelijk info : Toppie :cool:

In maart is de volgende konijnen-inentingsdag :)

In totaal hebben we € 39 betaalt.

Groetjes Sippi !

ps. zal vanavond foto's plaatsen :) want op de konijnendag nemen ze altijd foto's :P

zo goedkoop ik betaal 69 euro om 1 konijn te laten inenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist met de dierenarts gebelt, er is geen enting week, dat is alleen in het voorjaar. De entingen die nu gedaan worden zijn tegen myxomatose. Maar ze zei, omdat ze binnen zitten, is het heel zeldzaam dat ze deze ziekte krijgen... Toch nog ff gevraagt naar de prijs.. 22 euro per konijn..

Zijn er mensen die de enting doen met een binnen konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb buitenkonijnen, dus ik laat het sowieso twee keer per jaar doen, maar ook met binnenkonijnen zou ik het wel doen denk ik. Myxomatose wordt o.a. overgebracht door insecten, en die kunnen ook bij je binnen komen zonder dat je er erg in hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist met de dierenarts gebelt, er is geen enting week, dat is alleen in het voorjaar. De entingen die nu gedaan worden zijn tegen myxomatose. Maar ze zei, omdat ze binnen zitten, is het heel zeldzaam dat ze deze ziekte krijgen... Toch nog ff gevraagt naar de prijs.. 22 euro per konijn..

Zijn er mensen die de enting doen met een binnen konijn?

Mijn konijnen zitten ook binnen en ik laat ze gewoon enten hoor. Ik kan namelijk niet alle muggen en vliegen buiten de deur houden. Moet alleen nog ff een auto zien te regelen voor de entingsdag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .