Ga naar inhoud

Wat heeft dit konijn??


wasmas

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

1 van mijn konijnen is dit jaar bevallen van 3 konijntjes, maar 1 konijntje heeft iets aparts.

Het beestje heeft het vorige week zondag ook gehad, dus zou ik graag willen weten wat dit voor iets geks is. Het lijkt wel een epileptische aanval of zoiets.

Hier is een filmpje waarop het verschijnsel te zien is:

http://s190.photobucket.com/albums/z123/wasmass/?action=view&current=konijntje.flv

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de dierenarts lijkt mij geen goede optie, omdat ik er weleens medicijnen heb meegekregen, maar nog nooit heeft een konijn het overleefd die de medicijnen heeft gekregen. Ook had ik eens een konijn met vachtproblemen, maar de dierenarts wist daar ook niks van.

Ik heb dus geen vertrouwen meer in de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de dierenarts lijkt mij geen goede optie, omdat ik er weleens medicijnen heb meegekregen, maar nog nooit heeft een konijn het overleefd die de medicijnen heeft gekregen. Ook had ik eens een konijn met vachtproblemen, maar de dierenarts wist daar ook niks van.

Ik heb dus geen vertrouwen meer in de dierenarts.

Dan zoek je inderdaad een andere arts ik hoop niet dat je dit diertje laat lijden.......:duivel:

Wij kunnen je verder geen antwoord geven.

Hij ziet er kleiner uit dan de andere 2 dus het is zeker van belang naar en dieren arts te gaan.

Ben je als fokker aangesloten bij het KLN ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .