Ga naar inhoud

De castratie van Otis


Loesah

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik naar mijn dierenarts gebeld om een afspraak te maken voor de castratie van Otis.

Ik kon hem vanmorgen tussen 8 en 9 uur al af komen zetten.

Eenmaal daar aangekomen lagen zijn papieren al klaar. Ik mocht met hem mee naar achter om hem in een hok te zetten.

Ik had hem gisteren avond wat extra ss brokjes gegeven (omdat ze bij mij 's ochtends eten krijgen) zodat hij toch zijn maagje vol zou hebben.

De assistente gaf hem ook nog een heerlijk bakje met SS brokjes en een bakje water. Ze vertelde me (wat ik natuurlijk allang wist!) dat een konijn niet mag vasten voor de castratie. Dit bevestigde mijn goede gevoel over mijn DA nogmaals.

Vanmiddag om 16:15 mag ik hem weer op komen halen.

Mocht er iets aan de hand zijn, word ik gebeld.

Ik heb ook meteen nog even gevraagd of ze naar zijn kale plek wilde kijken. Hij heeft daar een wond gehad die helemaal mooi genezen is en er groeien ook alweer haren. Het punt is dat naast die oude plek weer een nieuwe ontstaan is (zonder wond).

Ik ben benieuwd of daar nog wat uit komt.

wordt vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Ja ik ben ook erg benieuwd straks hoor!

En ook naar de kale plek, of ze daar nog iets hebben kunnen vinden..

Ik hoop dat hij snel goed herstel ennnn dat hij wat rustiger word! Het is zo een wilde!

Maar ik denk dat het wel wat zal schelen.. het sproeien (over mij heen) en het constant met het staartje omhoog rond rennen, gefixeerd zijn op Cira haar geurtjes..

hmm misschien ga ik dat wel missen ;) whuahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee loesah spannend zeg

toen ik mijn mannetje liet castreren vond ik dit dood eng en het was raar zonder carino

dan kom je pas echt achter he vaak je naar de kooi loopt op een dag

carino is nu kei rustig en erg tam

alleen voor dat hij nog niet gecastreerd was was ie lekker speels dat is er hier eigenlijk een beetje bij afgegaan wat ik natuurlijk wel jammer vind

ik wens je enorm veel suc6 en laat hem maar lekker verwennen straks als ie terug komt ben benieuwd na het vervolg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .