Ga naar inhoud

zogende Boo niest


Jessebel

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Zoals jullie al konden lezen bij de onverwachte nestjes, is Boo voor de tweede keer mama geworden. De kleintjes zijn nu net één week oud en zien er een stuk beter uit dan de kleintjes van vorige maand (die gestorven zijn). De buikjes zijn mooi rond, overdag zijn ze wat actiever en gaan ze wel eens uit het nestje (door het weer vermoed ik nu?), maar 's avonds liggen ze altijd netjes terug op hun plek. Ze zijn nog piepklein en er kan dus ook deze keer nog vanalles mis gaan, maar ik heb er al een beter gevoel bij dan bij het eerste nestje.

Waar ik wel ongerust om ben, is dat ik Boo vanavond al verschillende keren horen niezen heb. Ze ademt ook sneller dan anders. Zou ze verkouden zijn? Zo ja, dan zou ik daar wel eens de schuldige van kunnen zijn :$ toen onze thermometer vrijdag een stuk in de 30° aangaf, heb ik zowel Bugs als Boo met de plantenspuit een beetje verkoeling bezorgd.. Ook had ik een natte doek in de hokken gelegd, en daar heeft Boo lang opgelegen. Ze leken dat allemaal wel te appreciëren, maar nu is mijn meisje dus mss ziek :erf:

Wat kan ik doen? Kan ik naar de DA nu ze een nestje heeft?

Groetjes

aangepast door Jessebel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .