Ga naar inhoud

2 konijnen ziek


blonde_bibi

Aanbevolen berichten

nu me 2de konijn ziek. ik had al een forum gemaakt over me 12 weken jonge konijntje die erg uit zn bekje stonk, en bleek hoge koorts te hebben en parasieten heeft. ( heb zaterdag 72 euro betaald) hij heeft medicijnen gekregen. nu vanmorgen at me 1 jarige niet meer (sinds gisteravond) ben naar da gegaan. zij heeft ook koorts (39.6) blijkt zij ook ziek te zijn. dwangvoer gekrege en ook dezelfde medicijnemm (82 euro betaald) ik ben zo verdrietig dat ze allebei ziek zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er even niks meer van....

Even alles op een rijtje

Konijntje 1:

Had die diarree?

Weet je inmiddels om wat voor parasieten het gaat?

Konijntje 2:

Schrijf je die at niet meer, had ze ook diarree?

39.6 is niet echt te spreken van koorts. De normale temp van een konijn ligt tussen de 38.5 en de 39.5...

Hoe kundig is jou dierenarts?

Heb je beide konijnen al aan elkaar gekoppeld en zitten ze nu ze ziek zijn ook nog samen>

Hoe heeft de dierenarts die parasieten besmetting vastgesteld? Is er mest onderzoek gedaan?

En welke diagnose heb je bij konijn twee gekregen? Dezelfde? Dus ook parasieten? Of verstopping of gas?

aangepast door kelly1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ze zitten appart, maar helaas te laat. ik had eerder moeten weten dat ze iets had. maar ze was nieuw bij mij dus ze likte me ook niet. dus ik had ze toen wel samen, en nadat ze me op een dag had gelikt, en het rook niet oke, had ik ze appart gedaan, maar te laat :( en ik geef mezelf de schuld, want als ik had gewacht met koppelen had ik het nog tegen kunnen gaan ( dat me andere konijn niet ziek zou worden :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .