Ga naar inhoud

Nala en haar 'verkoudheid'


Joycie86

Aanbevolen berichten

Dat is dubbel hè...

Juist doordat je al zo intensief met haar bezig bent, schept dat meteen een band..

Dan zeg je niet; Ik lever haar in of ik ruil haar om.

Je hebt iets gekozen en daar wil je voor zorgen..Zo werkt dat.

Het is geen ding wat je omruilt.

Ik zou sowieso haar reactie rustig afwachten...maar goed, dat schreef ik al..

Het is gewoon te hopen dat ze er bovenop komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even met de kliniek gebeld:

Er is nog geen vooruitgang maar daarvoor is het ook een te korte tijd.

Ze gaan nu een kweek maken van het Snot om te kijken welke antibiotica ze het best kunnen gebruiken. Daar vroegen ze mijn toestemming voor aangezien dat 50 euro kost.... maarja anders pakken ze een standaard antibiotica die vervolgens misschien helemaal niet aan slaat.

Ik moet weer afwachten en maandag terug bellen...

Jeetje wat moet ik haar lang missen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag..

Kan je niet vragen of ze tot die tijd naar huis kan ?

Er is geen vooruitgang..Wat doen zij nu, dat jij thuis niet kan ?

Dat zou je gewoon kunnen vragen en vanuit dat antwoord kan je dan verder overleggen wat je wil en kan...

Tot maandag daar is nog al wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar. Je weeet zeker dat ze daar in goede handen is, en mocht er ineens wat gebeuren in het weekend, er meteen gehandeld kan worden.

Als er nu wat gebeurd in het weekend terwijl ze thuis is, heb je de mogelijkheid dat je bij een andere da komt of wat dan ook. Hoe moeilijk het ook is, denk ik dat het beter is als ze toch daar blijft, als ik dit zo hoor.

Iig heel veel sterkte, en ik hoop echt dat er maandag goed nieuws komt en goede medicatie hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond gebeld door de kliniek.

Nala is nog niet vooruit gegaan. Maar gelukkig nog heel actief en ze eet goed.

-De uitslag van de kweek was nog niet binnen.

- Ze word nog elke dat verneveld en krijgt elke dag injectie. Door middel van combinatie van antibiotica verwacht ze dat ze vooruit zal gaan.

-Ze heeft geen röntgen foto gemaakt maar kon al voelen dat ze het abces onder haar kaak moet gaan open maken. Ze hoopt dit donderdag of vrijdag te kunnen doen. Tenzij haar snot nog steeds niet minder is dan doet ze het niet.

-Ze hoop dat de uitslag van haar kweek snel binnen komt zodat er meer duidelijkheid komt over hoe het kan dat haar Snot zo hevig is.

Sowieso moet ze dus nog tot na het weekend blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .