Ga naar inhoud

Hoe kan dit??


Carino

Aanbevolen berichten

wat ik me eigenlijk af vroeg is

waarom er zo veel prijs verschil zit in het enten van konijnen

ik had eens rond gebeld na twee konijn kundige dieren artsen hier in brouwhuis en in asten

in brouwhuis is de inentingen voor twee konijnen 74 euro

en in asten voor twee konijnen 25euro mijn vraag nu is wat is de reden hier voor en is dit over al zo verschillend met het geld bedrag

ben benieuwd hoe dit zit en waarom het zo is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het ook kan zijn is dat de DA die maar 25 euro vraagt omdat hij speciale inentingdagen heeft voor konijnen. Mijn DA heeft dat ook en zo worden de kosten van de medicijnen verspreid over alle mensen die dan komen om hun konijn te laten inenten en daarom is het goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep, zoals bianca beschrijft gaat 't bij mij ook... toen ik max kreeg heb ik hem voor de zekerheid direct laten enten, omdat de opvang dat niet had laten doen.. toen was ik ook veel meer kwijt, omdat ze het flesje alleen voor mij konden gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons zit er wel veel verschil tussen het enten tijdens de entdagen of los:

In april zijn we naar zo'n entdag bij onze DA geweest, toen waren we voor 2 konijnen (Nijn voor myx en VHS, Minky alleen myx) € 41 kwijt.

Afgelopen week zijn we buiten de entdag om geweest, en betaalde we ook voor dezelfde entingen (nu andersom, Nijn alleen myx, Minky myx en VHS) € 79.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .