Ga naar inhoud

ontsnapt


wupsie

Aanbevolen berichten

ik weet niet of het onderwerp hier hoort maar dan moetie maar ff verplaatst worden.

toen ik vanmorgen ff boodschappen ging doen belde mn moeder ineens in paniek op. Gijs is ontsnapt!!! je moet nu naar huis komen!!! hij zat inmiddels al bij de burente loeren.

toen ik thuis kwam ging hij gelukkig net weer terug naar onze tuin en kon ik hem gelijk pakken. (door paniek en doordat het snel moest (anders wassie weer weg) niet helemaal op de manier die ik anders doe maar in zn nekvel)

hij ligt nu weer in zn hokje maar lijkt wel wat gestressed. hij heeft al een paar hapjes appel gehad gelukkig.

maar nu mijn vraag.

ik weet dus niet of hij was heeft gegeten uit de tuin. en dus ook niet of dat giftig was. en staan allemaal conniferen enzo dus hoop neit dat hij hier iets van gesnoept heeft.

is er iets wat ik nu al kan doen voor hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja in zn hok ligtie gewoon languit. maar dat doetie meestal smiddags. (lekker lui :P) net ff snel zn hok verschoond, zattie al weerin de schuur!! hijs lekker bezig vandaag :P

wel ademt hij vrij snel, maar weet eigenlijk niet goed of dat nou anders is dan anders. omdat ik er nu meer op let.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha dat is wel lastig inderdaad.

Ik zou hem gewoon goed in de gaten houden of zijn gedrag veranderd. Ook kijk of hij nog wel goed zijn biks en hooi eet. Volgens mij is het ook belangrijk dat hij goed drinkt.

En als je het echt niet vertrouwd kan je altijd naar de da. Maar ik vraag me af of de da iets kan doen als je het niet zeker weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .