Ga naar inhoud

rare geur uit bekje


blonde_bibi

Aanbevolen berichten

Ik vind toch ook wel dat je evcen precies moet weten wat er aan de hand is.

Parasieten alleen zegt natuurlijk niet zoveel.... Hij kan ze in zijn hoofd hebben maart net zo in zijn ontlasting... om maar even een voorbeeld te noemen.

Ik ben ook benieuwd op welke manier de geur uit zijn mond gelinkt word aan die parasieten.

Ik zou id even bellen om te vragen wat hij precies geeft en waarom je die medicijnen hebt gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook de temperatuur moet je altijd vragen aan de dierenarts. Helaas zijn er nog steeds da die niet weten dat een konijn normaal een temp heeft van 38,5 tot 39,5 waardoor ze bij een konijn met een normale temp zeggen dat er hoge koorts is. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar better safe than sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh rare geur uit zn bekkie en dan is de conclusie ineens dat hij hoge koorts heeft en een parasiet? maar asl hij hoge koorts had dan is hij toch ook heel lusteloos? hier heb ik je neit over gehoord.en iets voor diaree. heeft hij dat dan?

klinkt alsof er 2 konijnen met elkaar zijn verwisseld bij de DA :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .