Ga naar inhoud

Raar plassen?


Laura

Aanbevolen berichten

Op 12 augustus is mijn konijn Zorro gecastreerd de eerste 2 dagen ging het goed. Maar op 15 aug in de nacht zat ik op mijn bed ik wou slapen, maar ik hoorde een heel raar geluid (net of iemand diaree had zo klonk het) heel raar dus ik ging naar Zorro toe. Had hij geplast en spoot er soort van uit. Hij bleeft gewoon zitten en ging plassen dus hij zat gewoon in zijn eigen plas heel zijn staart/ballen/buik/achterpoten (onderkant van zijn kont dus) was letterlijk Zeiknat van de plas. (het was wel plas)

Maar meestal gaat hij dan een beetje staan zodat hij makkelijker kan plassen en dan zit hij ook niet onder de plas, maar nou deed hij heel raar.

Verder is hij actief alles en eet en drinkt goed en keuteld ook goed zijn plas is ja beetje geel/wit achtig maar dat heeft hij altijd gehad.

Ik vind het zo goor maar ik kan het niet schoonmaken denk ik vanwege dat hij daar nog een wond heeft van de castratie?

Wat zou dit zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .