Ga naar inhoud

Geen voer


Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

Wat een boel vragen:

@jimmie: ze hebben een hok, dduuh. ze slapen denkik in hun nachthok, ik weet niet waar zij het preetigst vinden. ik geef ze voer in de doos en in hun hok. hun wc is in hun hok.

@Cassie: Ja op het dak, ik woon in Tunesië^_^. omdat het 'smiddags te heet is op het dak en dan raken ze over verhit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huh? Op het dak?

Ok, wacht even. Je zegt dat je ze 's middags in een doos doet en 's avonds in hun hok.. Waarom doe je ze dan 's middags ook niet in het hok?

Hok staat volgens mij buiten op het dak en dar is het nu te warm...

Wat ben ik langzaam met typen zeg!

aangepast door nathalie b
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wupsie, als het mocht deed ik het echt :D!!!!!

Puppynijn, moet je ivermectin niet meerdere keren behandelen? want dat plekje van witje boven zijn oof lijkt nu nog blauwer dan het al was, het lijkt wel zwart, of het zijn hele korte zwarte haren natuurlijk die gaan groeien (op die plek zijn witje zijn haren zwart namelijk :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor, dat je niet een fijne da in de buurt hebt.

Volgende keer gewoon zeggen dat je niet wilt dat jouw nijn zo behandeld wordt.

Kun je niet aan je ouders vragen of zij spuiten voor je willen halen?

Ik heb ze zelf ook niet in huis maar ga ze ook maar eens aanschaffen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou kunnen dat het idd beginnende haren zijn, of de huid is aan het verkleuren (de zwarte kat heeft bij mij ook zwarte huid waar zn haar zwart is, dus het klinkt niet onlogisch, maar dan zou de huid al zwart geweest moeten zijn, niet zomaar verkleuren.)

Blijft een beetje raar dat het blauw is geworden.. als je voelt, voel je dan haartjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .