Ga naar inhoud

sering , giftig?


catharina

Aanbevolen berichten

Hallo

om meer ruimte te creeren voor onze 2 konijnen stellen, hebben wij het ene hok 5 meter naar achteren getillt. Hier wordt nu de ren uitgebouwd.:yes:

Nu staat het wel vrij dicht op en onder de sering boom.

Ze kunnen er niet bij maar ik kan me zo voorstellen dat er in de herfst het en of ander bladje die kant op weit.

Kon zelf niets vinden ..........weten jullie het, zijn ze giftig voor de nijnen?:beurk:

En ik heb een grote boomstronk van een mega cornifeer gekregen.

Dat de cornifeer groenspul giftig is had ik gehoord, maar mogen ze wel zo'n stronk?

Catharina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel..........goed om te weten.

Ja het blijkt zeker weer wat jij zegt over instinkt want

2 van de nijnen waren ergisteren nacht dus los in de tuin:duivel:

De basilicum plant, een violen plant en de arbeien plant was lekker opgesmikkelt.:he:

Een gele bloem ding hadden ze geprobeerd maar uitgespugt.

Het gaat ze goed, ik was gisteren wel bezorgd en hielt ze naukeurig in de gaten.

Catharina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen zijn van nature heel nieuwsgierig naar alles wat er eetbaar uitziet,

daarom komt het ook wel voor dat konijnen van giftige planten snoepen omdat ze willen weten wat het is, maar vaak na een paar hapjes hebben ze het door en laten ze de rest liggen (zoals met die gele bloem).

Ik maak me daarom ook nooit zoveel zorgen over mijn konijnen als ze loslopen. Ja, ik heb ze wel eens wat van de klimop zien proeven en hou ze dan de dagen erna goed in de gaten, maar vaak is dat eenmalig even proeven en daarna laten ze de plant verder met rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .