Ga naar inhoud

Zorgen om castratie!


Nijntje 10

Aanbevolen berichten

slopend hè?die zenuwen van ons mensen toch.

Uit ervaring zeg ik nu bij een ram valt het allemaal best mee.

Binnen houden een week en geen stro of hooi op de bodem leggen.Leg er maar een handdoek in.Waar je op moet letten is dat hij eet;hoeft niet meteen zijn brokken te zijn maar gewoon groen is ook goed.En keutelen natuurlijk;dit kan wel even op zich laten wachten maar uiteindelijk moet hij toch gaan ...heeft hier ongeveen 4 uur geduurd maar kan ook langer zijn.

Ook opletten dat hij drinkt en even regelmatig aan zijn oren en nekje voelen naar zijn temperatuur.

Bij Ollie van mij ging het fantastisch!Meneer kwam thuis ging gelijk groente eten en holde al achter zijn strandbal binnen een half uur.Hij heeft de dag erna heeeeel veeeel geslapen..maar dat is juist goed want slapende konijnen springen niet te veel.

Heel veel sterkte en als er wat is stel je vragen maar hier.We slepen je er wel doorheen.

Oja, Laura geld ook voor jouw hoor!

aangepast door nathalie b
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen Bo bij de dierenarts opgehaald. Hij is gisteren geopereerd en moest nog een nachtje blijven omdat hij langzaamwakker werd en zn temperatuur nog niet goed was.

Hij moest even een half uurtje bijkomen maar is nu al de oude Bo.

Het enige advies van de dierenarts heb gekregen is de wond in de gaten te houden en kijken of hij gewoon eet, poept en plast.

Maak je geen zorgen, komt goed!

Diou

Link naar reactie
Delen op andere sites

gijs is een jaar terug gecastreerd. het kwam zo uit dat ik in de efteling zat die dag.er was alleen die dag nog plek. is wel fijn geweest. was er neit steeds mee bezig maar zat wel bovenop mijn telefoon haha. bij gijs ging het ook allemaal super, hij begon bij de DA al gelijk te eten. sindsdien is hij alleen maar liever geworden. aanhankelijker en hij vertoont geen territorium gedrag meer. ook wel zo prettig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeee!:mdr:

het is heel goed gegaan en om drie uur mag ik hem weer komen op halen

ik heb hem vammorgen om 8 uur gebracht en om 12 uur kon ik bellen of het goed was gegaan. Ik hoop dat als hij thuis komt dat hij de oude is.....

als hij thuis ik vertel ik het nog wel!

groetjes Anne, Nijn en mijn super stoere jongen Pip!:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

toen hij thuis kwam heb ik hem in zijn vervoermand in de huiskamer gezet met wat handdoeken er om heen.

hij bleef eerst in de vervoermand zitten maar daarna ging hij wat rond snuffelen en nu eet en drinkt hij ook weer goed.

alleen zijn poep is nog wat zacht en de zalf rond zijn oogjes in nog niet helemaal weg (kregen jullie konijntjes ook zalf rond de oogjes)

groetjes Anne, Nijn en SUPER Pip:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zachte poep gaat vanmorgen wel weel ove als het goed is.Zijn darmpjes hebben tijdens de operatie stilgelegen en doen het nu weer goed.Dit was bij Ollie ook;net als de zalf bij de oogjes. Die zalf doen ze tegen uitdrogen van de oogjes tijdens de operatie;dan kan hij niet knipperen nl.

Ben blij dat het zo goed gaat !Geef m maar een dikke knuffel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .