Ga naar inhoud

geen gasnarcose


sunny_l0ve

Aanbevolen berichten

Bij de konijnkundige dierenartsen van het wilhelminapark gebruiken ze ook een narcose dmv injectie. Die is speciaal ontwikkeld door ze. Als deze overeenkomt met wat je dierenarts je aanraadt lijkt het me geen probleem. Meer informatie over die narcose van het wilhelminapark: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/sedatie.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, heb niet helemaal zorgvuldig gelezen!!: Als er een langere verdoving nodig is voor een operatie (bijvoorbeeld een sterilisatie, castratie of blaasoperatie) dan wordt het konijn aan de gasanaesthesie gelegd. We gebruiken voor de veiligheid Isofluraan als gasanaesthesie

Die narcose in het oor is voor korte operaties (tot 30 minuten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, nu snap ik het. Hij geeft het rammetje dus alleen een injectie omdat dat geen langdurige ingreep is, maar gasnarcoses doen ze niet... Teminste, het onderhouden van de narcose. Dus voor het voedstertje moet ik zoiezo een andere dierenarts vragen, maar die kan pas vanaf 4 maanden.

Mijn dierenarts vraagt trouwens €42, is dat duur? Want met veel dingen is hij erg goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .