Ga naar inhoud

Blind ?


jordi

Aanbevolen berichten

Ik had ook een konijntje. Die deed dat ook. Toen zag mijn vriendin dat 1 oog er heel anders uit zag dan de ander. Toen had ik een andere genomen want een konijn dat toen overal tegen aan loopt in mijn tuin is niet leuk.

Ik zou zeggen kijk de ogen na of je verschil ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg goed advies Laura :sarcastic: :shocked: ....

Ik denk eerder dat het door het haar komt :yes:, Maar zelf heb ik nog nooit langharige nijnen gehad dus zou het niet met zekerheid willen zeggen.

Als ze blind zijn hebben ze volgens mij een blauwe gloed over hun ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik hetzelfde konijntje als jij hebt zo ongeveer, als het die van je avatar hebt, en mijne knalt de laatste tijd ook overal tegenaan, en als ik een worteltje voor zn neus hou moet hij eerst helemaal zoeken waar hij precies zit.

Hij heeft het over 1 van zijn teddy's ( te zien in zijn fotoalbum in zijn profiel ). Die zijn een heeel stuk hariger :he: ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik hetzelfde konijntje als jij hebt zo ongeveer, als het die van je avatar hebt, en mijne knalt de laatste tijd ook overal tegenaan, en als ik een worteltje voor zn neus hou moet hij eerst helemaal zoeken waar hij precies zit.

Neen het is een andere ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas op, zo meteen krijg je Britt op je dak! ;):lol:

Maar even serieus: dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ziet het ene oog er misschien anders uit dan het oude? En kan het inderdaad niet het haar zijn wat voor haar ogen hangt waardoor ze niets ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"toen had ik een andere genomen"? Pardon, wat heb je met dat eerste konijntje gedaan dan??? :oh:

Ik had haar net van mijn fokker, En toen ik terug kwam om te vragen wat er was mocht ik haar niet hebben en dus moest ik haar terug brengen van hun en omdat ze steeds ergens tegen aan liep bezeerde ze zich en stel dat de hond aan haar wilde snuffelen en ze het niet zag dan zou ze helemaal van streek raken. Daarom wilden ze haar terug en mocht ik dus een andere nemen en dat werd toen Jackie. Ze wilde haar zelf houden want ze wilden andere mensen geen zieke dieren of dieren met een afwijkin geven.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg goed advies Laura :sarcastic: :shocked: ....

Ik denk eerder dat het door het haar komt :yes:, Maar zelf heb ik nog nooit langharige nijnen gehad dus zou het niet met zekerheid willen zeggen.

Als ze blind zijn hebben ze volgens mij een blauwe gloed over hun ogen.

Klinkt alsof je bedoelt dat ik bedoel dat jij je konijn dan maar weg moet doen omdat hij blind is...

Bij blauwe ogen kan je ook verschil zien. Volgens mij was er ook zo'n topic over maar weet niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas op, zo meteen krijg je Britt op je dak! ;):lol:

Maar even serieus: dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ziet het ene oog er misschien anders uit dan het oude? En kan het inderdaad niet het haar zijn wat voor haar ogen hangt waardoor ze niets ziet?

Haha , het ziet er het zelfde uit , dus het zal wel aan het haar liggen ,

moet ik dat dan niet beter een beetje afknippen , want kvind et wel zielig.. Als ze echt rent , bonkt ze opeens tegen iets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .