Ga naar inhoud

Stamper vanavond naar de dierenarts


Britt

Aanbevolen berichten

Hallo

mijn zus en ik vertrouwden het toch niet helemaal met Stamper,

ze heeft veel schilvers bij haar geslacht, het geslacht is dik en er zit geel etter of zo iets,

wij gaan vanavond naar de dierenarts om half 8,

er zit nu 110 euro in het potje, dus daar kunnen we Stamper wel mee helpen..

ik laat jullie weten wat het is !

maar Stamper word in Augustus ook 7 jaar,

ons mam dacht dat het door de ouderdom kwam ( schilvers )

denk we, maar het kan ook mijt zijn,

we moeten afwachten wat de dierenarts straks zegt !

Groetjes Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er pus zit bij het geslacht? Waarom ben je daar niet eerder mee naar de da geweest? is dit hetzelfde konijn met dat bultje bij het geslacht?

Iig wel blij dat je genoeg geld hebt voor jullie konijntjes.. Maar volgens mij krijgen konijnen geen ouderdoms schilfertjes..

Hoelang heeft stamper dit al ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

we wisten het het niet er pus bij het geslacht zat ! we weten het niet eens zeker, en die schilfertjes, mag niet hopen dat het erg is. We laten het straks weten. En nee, niet hetzelfde konijn met dat bultje, dat is het vriendje ( snuggel) van haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn na de DA geweest, het is een huisontsteking, goed schoon houden. En enfloraldrops ofso iets geven ! weet niet precies hoe je het zegt en schrijft. 2 x per dag in bek spuiten. En de schilfers zijn geen mijt ma van de huidontsteking, dus gelukkig niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hadden die vrouw :(,

\die hebben we nog nooit gehad, ik had liever 1 van die 2 mannen die zijn konijnkundig, ik weet niet of zij dat is,

ze had het ook vlug gezien, ik zette net Stamper terug in het hok, en nu heeft ze denk ik haar voorpootje verstuikt, ze kon er wel op lopen maar als ze stil stond deed ze het omhoog houden,

we gaan denk ik volgende week terug voor controle, voor de zekerheid,

we waren nu : 30.75 kwijt ;)

ze zegt dat het schilvers waren maar ik betwijfel het !

als jullie zeggen dat het geen schilvers zijn,, duss,

nou maar weer afwachten

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .