Ga naar inhoud

Castratie Joris... poeh spannend!!


AnneliesVonk

Aanbevolen berichten

Hij is fit genoeg denk ik. Hij eet nog niet helemaal zoals voor de castratie, maar hij keutelt goed. Ook knaagt hij veel aan z'n wc rol (waar nu niet veel meer van over is...) en aan z'n handdoekjes die elke keer als frommels door z'n hok liggen. Ik ga hem straks gewoon eventjes in de ren zetten. Uurtje ofzo, niet te lang, maar dat ie wel even z'n ding kan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt alsof ik een heel ander konijn mee terug heb gekregen van de dierenarts! Deze is veel luier haha... hij ligt regelmatig heel lui op z'n zij met z'n wollige buikje en lekker te slapen :love: Dat deed hij voor de castratie niet zovaak...

Nou, ik houd deze maar, want het bevalt me wel. Als ik hem aai dan gaat ie er uitgestrekt bij liggen en gisteren viel hij zelfs in slaap onder het aaien :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd het maar even in hetzelfde topic...

Vanmorgen heb ik even naar z'n balletjes gekeken. Hij vond het niet echt leuk, dus geen goed zicht gehad, maar wat ik wel zag is dat er nog hechtdraadjes inzitten (paars). De DA zei dat ze ze meestal zelf wel eruit knagen maar had hij dat al niet moeten doen dan? Hij is maandag gecastreerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .