Ga naar inhoud

stampen


wupsie

Aanbevolen berichten

ben ik net thuis, doet gijs niks anders dan keihard stampen!!

zn hok is open maar hij zit alleen maar in zn toiletje en zn bakje te stampen.

iemand een idee wrm??

het lijkt me niet normaal (omdatie anders bijna nooit stampt) maar daarnaast is het ook wel irritant (maakt nogal herrie:P)

zou vanavond toch al naar de DA gaan ivm zn vreemde eetgewoontes (hij slaat soms een dag over, dan eet hij heel weinig, vandaag is ook weer zo'n dag, hij heeft nog niet de helft van zn voer op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug van de DA. gijs zit weer verstopt :s

ditmaal in zn maag.

heb laxa-paste meegekregen en ciseral drops. hij heeft daar van beide ook alvast wat gehad.

nu weer thuis schiet gijs er gelijk weer vandoor haha.

moet ik met die ciseral drops nog rekening houden met het voeren? (omdat het de maaglediging bevorerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoevaak geven julie de ciseral drops? op welke tijden kan ik die het beste geven?

hij heeft nu om 7 uur een injectie gehad (ik denk ook met een zelfde middel, was ook om de maag te stimuleren) en ook een dosis van de laxapaste.

nou zit ik ook ff met het probleem dat ik de hele eek moet werken. de pasta moet 3 keer per dag (ochtend middag avond) nou ben ik smiddags dus niet thuis. kan ik dit ook s ochtends rond een uur of 8 (voor ik weg ga) om 1800 (als ik thuis ben) en voordat ik naar bed ga?

anders moet ik em mee nemen naar mn werk, en dan zittie de hele dag in zo'n reishokje of in zo'n dierenwinkel hokje. ook niet ideaal dus. en daar komt het reizen nog bij.

wat zouden julie doen? moet ik nu vanavond al weer wat geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .