Ga naar inhoud

Ijsje voor een konijn?


Laura

Aanbevolen berichten

Ik wou vragen of konijnen ijs mogen?

Want ik liet in de tuin een stuk van mijn raketijsje vallen en mijn konijnen aten het gelijk snel op!

Mogen konijnen gewoon een perenijsje, een raketijsje of gewoon een waterijsje?

Of is dat gewoon niet goed voor ze?

In ieder geval ze vonden het lekker, want ze aten het gelijk op had geen eens de kans om het af te pakken.

:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij is dat niet goed.. heb wel eens een groente ijsje voor ze gemaakt.. maar voordat ik dat kon geven, werkt mij verteld dat dat absoluut niet goed is, want daar kunnen de darmen van slag raken vanwege het grote temperatuur verschil.. ik zou ze zowieso nooit een ijsje geven uit de winkel... veel te veel suiker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen het ook niet, maar het is dat het gevallen was en ze het gelijk op aten en ik de kans niet kreeg om het af te pakken.

Dus het is niet zo erg dat ze het opgegeten hebben zoveel kwaad kan het dus niet. Dus nu niet dat ze ziek worden ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal geen ramp zijn vermoed ik dat ze het afgevallen stukje opgegeten hebben. Hebben mijn vlamen ook eens gedaan toen mijn nichtje met ijsje en al viel toe nze over de paneeltjes heen de ren in wilde stappen om naar die "kleine haasjes" te gaan kijken.

Ijs is niet goed voor nijne nvanwege de tempratuur daar kon de maag neit goed tegen en vanwege de vele suikers en andere toevoegingen die in ijsco's zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus die ging er laatst vandoor met m'n sultana..

Ze rukte hem zo uit het papiertje, sprong van de bank, ik ging er achteraan, Truus bleef maar rondjes rennen om de tafel (met andere woorden, pak me dan, als je kan)

Toen ging ze onder de salon tafel zitten & ging heerlijk MIJN sultana op zitten eten..

Heb hem maar even terug gepakt, hahaha! al die suikers lijken me niet best!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heeft Jackie ook wel is gedaan ja.. sultane of stiekum ontbijtkoek dat op tafel stond (jackie liep in de tuin, altans dat dachten we..) en ja hoor stond ik in de keuken hup weg ontbijtkoek! Snel achteraan gerend nou ze had de helft al opgegeten. Of met gewoon een biscuitje op tafel jammie lekker denken ze hup weer er achteraan rennen pff. ondeugende dingen! Jackie is namelijk niet bang om door die vliegedingen te gaan die harde staafdingen dusja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .