Ga naar inhoud

Is Hope Farms Super Trio veranderd van samenstelling?


Diddl

Aanbevolen berichten

Dit vroeg ik mij af omdat ik noodgedwongen op een ander merk ben overgestapt omdat die van mij het niet meer wilde eten. Ik voer ze twee keer per dag en 's avonds lag er bij een koppel meer als de helft nog in het bakje, Squerl deed al niet eens meer de moeite om uit haar tunneltje te komen als ze voer kregen. De anderen aten zo nu en dan een brokje maar het kwam meer over dat ze aten om mij een plezier te doen. Nu ik ander merk voer geef, zit Squerl weer iedere keer blij te wachten en de anderen eten dit voer ook weer goed. Hebben alleen die van mij daar last van of zijn er ook anderen BB-leden die dat merken? Het maakt ook niet uit of ik een zak van 15 kg heb of een zak van 3 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten.. Ik weet wel dat mijn Bailey niet zo weg is van HF super trio. Ik gaf hem normaal gewoon van die smalle biks zegmaar, en eigenlijk wou ik overstappen naar HF omdat ik er zulke goeie verhalen over las en omdat het ook wat beter is.

Dus ik aan de meng met het andere voer, maar hij moet er niks van hebben. Hij eet de HF biks altijd als laatste op, de andere biksjes zoekt hij er echt tussen uit! Dus ik blijf maar bij t gewone ;)

Misschien dat die van jouw ook niet zo van verandering houden? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien vonden ze het tijd voor verandering van voer ook. Inmiddels ben ik verhuisd en heb nu lekker mijn eigen flatje en de nijntjes zitten weer in hun eigen vertrouwde kooien. En als 1 of 2 nijnen moeilijk waren met eten dan zeg ik ala, een nieuwe omgeving (weer) heeft al een flinke impack maar als zelfs de grootste vreetzak moeilijk doet over hun biks dan is het voor mij tijd voor iets anders. Voor de nijnen ook trouwens...:mdr:

aangepast door Diddl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ze zijn gewoon lekker verwend! ;)

Wat??? Mijn konijnen verwend??? Hoe kom je daar nu bij? :)

De brokjes van SS vinden ze te groot, als ik ze een keer of twee doorbreek dan eten ze ze wel. Alleen ze vergeten dan baasje geen klap van de molenwiek heeft gehad dus ze doen maar moeite. :mdr:

Nee, ik geef ze nu geen SS..dat kost mij iets teveel met 8 konijnen.

aangepast door Diddl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug gebelt door de winkel waar ik het altijd bestel. De vertegenwoordiger was langs geweest en ze hebben het gelijk nagevraagd. HF Super trio is inderdaad van samenstelling veranderd, de oude samenstelling is nu voer Junior nog iets geworden. Ik weet wel dat als ik het bestelde dat het voer rechtstreeks van de fabriek kwam omdat haar schoonvader daar werkt. Misschien dat ik daarom al de nieuwe samenstelling had of jullie hebben geluk en jullie konijnen vinden de nieuwe samenstelling wel gewoon lekker. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik weet dat het al een wat ouder topic is maar ik heb dit probleem dus nu ook...

Hij eet het maar voor de helft op terwijl ik normaal altijd snel moest zijn met wegzetten anders pakte hij de bak al uit mijn handen om te kunnen eten...

Is er nog iets bekend over de verandering die het voer gemaakt heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .