Ga naar inhoud

JR Farm bergweide hooi


Sientje81

Aanbevolen berichten

Hoi,

een tijdje geleden heb ik Bunny Allgauer Versgras-hooi gekocht bij Zooplus. Mijn konijnen vinden het heerlijk en lusten hun oude hooi (Vitakraft) nu niet meer... Echter, ik vind het echt ontzettend duur....15 euro voor 3 kg.

Nu zag ik JR Farm bergweide hooi. Heeft iemand daar ervaring mee? Je krijgt het in een verpakking van wel 14 kg, dus volgens mij is dat een baal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week zo'n baal JR Farm bergweide hooi binnen gekregen. Heb 'm alleen nog niet opengemaakt, dus ik kan je nog niet vertellen hoe ze het vinden helaas. Als er verder geen mensen met ervaringen zijn zal ik het van de week wel even laten testen door mijn zeer kritische testpanel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het het bergweidehooi van Jr Farm al een tijdje.

Tot nu toe is het prima bevallen, mooi groen, ,lekker ruikend hooi.

Nu heb ik vorige week een baal binnengekregen en dat is slecht, droog, geel en ruikt niet lekker.

Ik ben nu met Zooplus aan het mailen of ze er iets aan kunnen doen.

Even afwachten dus.

Ze hebben trouwens ook zakken van 2,5 kilo. Die heb ik toen ook eerst besteld om te kijken wat de nijnen er van vonden.

Hier vinden ze het lekker. Kruidenhooi willen ze bijna niet meer en het bunny hooi vonden ze ook niet lekkerder.

Nu zullen ze wel even ander hooi moet eten (of niet natuurlijk) tot ik van Zooplus gehoord heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik vorige week een baal binnengekregen en dat is slecht, droog, geel en ruikt niet lekker.

Ik ben nu met Zooplus aan het mailen of ze er iets aan kunnen doen.

Even afwachten dus.

Was dat deze, Yvonne ??? Ik heb die ook een keer besteld en het leek mij meer stro dan hooi. Niks groen maar inderdaad ook droog & geel. Ga ik niet aan mijn nijntjes geven als hooi. Ik heb Zooplus ook een mailtje gestuurd maar ze konden er verder niks aan doen. Mega balen. Nu zit ik met 10kg hooi waar ik niks aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die reactie's (op zooplus) staat: Heel veel stro voor een betaalbare prijs, en de ander zegt hooi (er staat ook bij die tekst dat het een hooi-baal is) wel raar? Ik heb het gelukkig niet gekocht.

Ik heb Zooplus een mailtje gestuurd met de vraag of het nu hooi of sto is en volgens hun is het 100% zeker hooi. Nou........dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Zooplus een mailtje gestuurd met de vraag of het nu hooi of sto is en volgens hun is het 100% zeker hooi. Nou........dus niet.

Hooi is ook veel 'Fijner' laat maar zeggen.

stro.gifStro

hooi.jpgHooi

Dus Biancka, je hebt gelijk volgensmij hoor ;)

Het is stro (zo ziet het er wel naar uit in ieder geval!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was niet die van jouw linkje Biancka maar deze en dan het grote pak.

Ik heb hiervoor al 1x de kleinere zak gehad en daarna al iets van 3x de 14 kilo zak gebruikt. Tot nu toe was het prima maar deze keer is het echt 3x niks. Ik baal nu dubbel want dit was het enige hooi dat ze echt goed aten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .