Ga naar inhoud

foto geslacht ram 4 maand?


elvira88

Aanbevolen berichten

ja ik denk dat de stress hem meer zit in het transport kooitje, de reis en de vreemde omgeving en enge dierenarts dan de prikjes zelf. buddy is wel echt eenkennig. Tot nu toe was het transport kooitje altijd leuk (er zit een bakje aan het deurtje waar ik voer in had zitten) ze sprong er altijd zelf in en op. Zal na vandaag wel anders zijn haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het ook altijd een hele kunst om ze er allebei in te krijgen. Eerst Mia er in lokken (die houd er echt absoluut niet van om opgepakt te worden.) en dan vriendlief het kooitje vast laten houden en martin er in stoppen. Tot nu toe is het altijd nog redelijk vlot gelukt. (klop klop... ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

klop...3 x moet je toch afkloppen? :P ik moet ook altijd zo achter buddy aan zitten. savonds wacht ik meestal tot ze zelf een keer rond 11 uur weer in haar ren stapt en doe ik hem dan dicht, maar als je haar echt moet hebben voor dit soort dingen is het echt een gejaag, vind het nooit leuk, maar ze trapt er niet in met lokken (met voer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn weer thuis! Ik heb wel even achter buddy aan moeten zitten om haar in de vervoersbox te krijgen, maar eenmaal erin was ze vrij rustig. Ik had haar poezenmand in de box gedaan en haar knuffeltje, om haar gerust te stellen.

We zijn met de bus naar de dierenarts gegaan en dat vond ze allemaal best interessant volgens mij. Oortjes stonden lekker omhoog en ze was rond aan het kijken. Eenmaal bij de dierenarts aangekomen zag ik dat mijn stagebegeleidster achter de balie stond. Haha ik wist niet dat ze daar vandaag werkte, wel grappig. Lisa was ook mee, een pup van 10 weken die tijdelijk bij haar woont en straks in het asiel komt.

Toen ik naar binnen mocht heb ik haar op de tafel gezet en toen begon ze wel een beetje te shaken. 2 prikjes kreeg ze, het leek haar niet zo veel te doen. De dierenarts waarschuwde wel dat ze van het 2e prikje even een bultje kan krijgen, dat had ik op dit forum geloof ik ook ergens gelezen.

Owja, de dierenarts heeft gekeken naar het geslacht en zei dat het beslist een vrouwtje is. :):):)

Buddy kon weer terug, ik heb nog wat informatie en het ent boekje mee gekregen en toen gingen we weer naar huis. Ik kon of lopend (kwartiertje) of 20 minuten wachten op de bus... dan 5 minuten in de bus zitten en dan nog 10 minuten lopen. Dus ik ben maar gelopen...onderweg kreeg ik nog een heel gesprek met werklui, ze riepen allemaal "poes poes poes" dus ik terug roepen daar reageert een konijn niet op en toen begonnen zij over het journaal en dat er zo veel mishandeling van dieren voorkomt enzo

Anyway, we zijn weer lekker thuis. Buddy geniet alweer van haar witlofje en nu moet ze in april weer, waarschijnlijk met Jerommetje ;)

aangepast door elvira88
Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa dat zeker. Nu kunnen we zekers te weten naar Jerommetje. Ik hoop echt dat ze elkaar een beetje leuk vinden, ik vind ze echt perfect voor elkaar, allebei uit de dierenwinkel, hij wit, zij zwart, zelfde leeftijd. Ik kan zowat niet wachten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .