Ga naar inhoud

Belle heeft waarschijnlijk een klein stukje glas op. Wat moet ik doen?


chantal1987

Aanbevolen berichten

De laatste tijd ben ik zelf erg onhandig. Gister heb ik een bier glas kapot laten vallen. Er vlogen een paar splintertjes glas in de ren van de konijnen.

Voordat ik er bij was om de konijnen in de kooi te stoppen had Belle al een klein splintertje glas op gegeten, maar heel zeker weet ik niet of het glas was.

Het gaat verder wel gewoon goed met haar. Maar toch maak ik me erg veel zorgen.

Is het handig dat ik morgen even bij de dierenarts langs ga? Of hoef ik me geen zorgen te maken omdat ze toch niet aan toont dat ze pijn heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afwachten nu als het goed gaat moet het vanzelf weer naar buiten komen. Zo'n glasscherfje zou schade aan kunnen richten binnen in een konijntje. Maar ik zou niet weten eigenlijk wat een DA er aan kan doen. Kan natuurlijk nooit kwaad om eens te bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. maar toch een stukje glas? Lijkt me niet helemaal goed.. ik weet niet.. kunnen ze niet foto of zoiets maken? Dat zou je daar toch op moeten kunnen zien? Of maak ik nu een hele domme opmerking..

hmz.. volgens mijn lover maak ik een domme opmerking :P vond ik niet..:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen even naar de dierenarts gebeld. Die had inderdaad gezegd dat hij er verder niks aan kon doen, en ik moest het gewoon even afwachten. Wat ik wel kon doen was pijnstillers geven als ik merkte dat ze pijn had, maar dat merk ik niet bij haar. Ik heb haar gisteravond wat extra groente gegeven. Misschien poept ze het dan sneller uit als ze echt glas heeft gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen even naar de dierenarts gebeld. Die had inderdaad gezegd dat hij er verder niks aan kon doen, en ik moest het gewoon even afwachten. Wat ik wel kon doen was pijnstillers geven als ik merkte dat ze pijn had, maar dat merk ik niet bij haar. Ik heb haar gisteravond wat extra groente gegeven. Misschien poept ze het dan sneller uit als ze echt glas heeft gegeten.

:whistle2: :mdr:

10 euro voor Rian :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .