Ga naar inhoud

Iets heel ongewoons


mook42

Aanbevolen berichten

Ben gisteren bij iemand op bezoek geweest maar wat ik daar zag had ik nog nooit gezien verschillende konijnen liepen daar rond met het leek net of de oren afgegeten waren Ik moet wel zeggen alle konijnen liepen door mekaar wel een kleine 30 kan mij iemand vertellen wat dat kan zijn ik kan daar wel een konijn van krijgen maar is het een ziekte of wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm,, ik denk dat het eerlijk gezegt dan allemaal rammen en voedsters door elkaar waren, dus ik denk dat ze dan wel vechten en dat ze maar afwachten waneer er een nestje komt? Dus dan weet je nooit wie de vader is ofzo? Zijn het miss zulke mensen?

Wat dacht je zelf toen je het zag en wat zeiden de mensen daar?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor... maar wat een raar verhaal.. wat denk je zelf dat er aan de hand is? 30 konijnen bijelkaar en ze zien eruit alsof de oren er afgegeten zijn... nou, dan zal dat wel zo zijn?..ik zou daar in elk geval geen konijn van willen hebben... klinkt alsof die beestjes elkaar de keet uitvechten... zijn de baasjes een beetje bekend met wat konijnen nodig hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm,, ik denk dat het eerlijk gezegt dan allemaal rammen en voedsters door elkaar waren, dus ik denk dat ze dan wel vechten en dat ze maar afwachten waneer er een nestje komt? Dus dan weet je nooit wie de vader is ofzo? Zijn het miss zulke mensen?

Wat dacht je zelf toen je het zag en wat zeiden de mensen daar?

x

Ik vroeg hoe dat kwam

de ene vertelde inteeld omdat alles door mekaar liep werkelijk misschien wel 30 stuks.

De ander vertelde dat de kans bestond dat ze eraf gebeten konden zijn maar daar liepen er maar enkele met normale oren ra ra hoe kan dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .