Ga naar inhoud

Nog steeds niet


Carino

Aanbevolen berichten

Carino de konijn drinkt nog steeds niet veel

ik heb wat groente gekocht

witlof en rucolaa

hoe krijg ik mijn nijn weer aan de praat dat ie moet drinken..

ik heb namelijke nog een nijn en die is heel dominant

die pakt eten van hem af en als hij drinkt duwt zij hem weg...

ik heb ook al banaan aan het tutje gesmeerd,(ben nu even aan et testen of dat werkt en heb nu 2 drinkflesjes hangen

heeft iemand nog tips

:( waarom nou :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook in de ochtend en avond en af en toe 'smiddags

Alleen ik weet niet of het veel helpt: Alleen ik woon in Tunesië, super heet dus, en denk ik soms ook dat ze niet genoeg drinken, dan geef ik ze een bakje met water, waar ze altijd wel naar toe lopen, een beetje aan knagen en dan vinden ze het water van zelf :)

Misschien dat dat helpt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

al geprobeert maar werkt niet

ik ben gister ook na de dieren arts gemoeten omdat ie er een kei hardt zat te gillen wist niet wie dus heb ze bijde meegenomen eentje is dus beetje uitgedroogt:( want die had een vocht infuus binnen gekrege en de andere had neit zo heel veel zorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat je groen geeft maak het een beetje nat??

Geef vers gras? (ZELF GEPLUKT! niet maaien dat is super gevaarlijk)

Ik gras zit veel vocht, waardoor ze ook minder water nodig hebben.

Vroeger zeiden sommige mensen dat een konijn geen water nodig had, omdat ze toen alleen op gras werden gefokt en daar zit veel vocht in dus hoeven ze geen water meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah ik heb al wat witlof gegeven en andijvie (maak ik natuurlijk schoon met water)

ze hebben ook al klein stukje banaan gehad (1lust het wel en de moeilijke eter moes er niets van weten haha

en ze krijgen ook al vers hooi van beaphear ofzo iets (die valt goed in de smaak) hier bij mijn nijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .