Ga naar inhoud

konijnentaart?


Simoon_X

Aanbevolen berichten

hoooooi.

ik wil een konijnentaart maken,

met wortels enzo.

Heeft iemand een receptje of tips of ideeen?

ik wil voor me nijnen lekkere, maar een gezonde taart, natuurlijk een paar kleine een beetje ongezonde lekkernijen, maar niet te veel.

Weet iemand waar ik goedkoope groente kan krijgen?

aangepast door Simoon_X
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan dat je niet echt iets gaat bakken, toch?

misschien kun je een taartschaal vullen met een dikke laag andijvie, en dan in laagjes werken. dus andijvie, worteltjes naast elkaar erop leggen, daar bovenop wat witlof, loof, basilicum, etc, maar wel dingen die ze al gewend zijn. je kunt bij de lidl of aldi goedkope groentes kopen en soms ook op de markt.

gewoon een soort torentje maken ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan dat je niet echt iets gaat bakken, toch?

misschien kun je een taartschaal vullen met een dikke laag andijvie, en dan in laagjes werken. dus andijvie, worteltjes naast elkaar erop leggen, daar bovenop wat witlof, loof, basilicum, etc, maar wel dingen die ze al gewend zijn. je kunt bij de lidl of aldi goedkope groentes kopen en soms ook op de markt.

gewoon een soort torentje maken ofzo.

tanx,nee, niet bakken, maar wel iets maken!

dankjewel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein stukje brood met een halve aarbei erop? En een toefje peterselie als garnering? Dat is het meest taart-achtige dat ik nu kan bedenken. Of een mooi opgemaakte salade met een in de lengte gesneden wortel als kaarsjes?

ook een leuk idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .