Ga naar inhoud

De een eet meer dan de ander


MCpaasei

Aanbevolen berichten

Hier wordt er door de konijnen ook niet evenveel gegeten geloof ik, maar die van mij schelen wel een beetje in maat.

Zolang hij ook genoeg binnenkrijgt zal ik me geen zorgen maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik straks ook bang voor als Macksie & Bolt in 1 hok zitten. Macksie eet alles in 1x op maar Bolt neemt zijn tijd en laat weleens wat liggen. Denk dat hij straks echt pech heeft als hij dat laat doen. Dan eet Macksie alles op. Misschien af en toe dan maar wat uit mijn hand geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eet mijn ram Gizmo ook alle brokjes in 1 keer op, ze beginnen wel samen met eten, maar de voedster heeft na ong. 10 brokjes ss wel weer even genoeg, en gaat dan iets anders doen, terwijl de ram dan lekker dooreet haha!

Ik hou gewoon in de gaten dat zij wel genoeg hooi eet, en daarnaast krijgt zij groen wat de ram (nog) niet lust, dus dat kan ze eten wanneer ze wilt, zonder dat hij het ook opvreet haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Zij eet veel sneller brokken, maar hij is veel gekker op groenvoer en rukt gewoon de witlof uit haar bek. Zij is gewend om in het hok dingen op te eten als ik met iets kom, dus dan geef ik haar in het hok en hem buiten het hok. Werkt best goed.

Nu zat hij op de bovenverdieping, dus ik heb hem boven zijn biks gegeven en hem boven. Is dat okee als ze apart eten of ben ik nu de romantische relatie aan het verstoren?

Ik ga nu maar snel het etensbakje boven weghalen, voordat hij het naar beneden gooit op haar hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was ik hier ook bang voor. Gelukkig gaat het hier helemaal goed. Ik was bang dat mijn ex-ram niet genoeg kans kreeg om te eten bij mijn best dominante voedster. Hij heeft het echt wel geleerd hoor. Hij duwt gewoon zijn kop in het bakje als zij ook aan het eten is (grappig om te zien). Groenvoer gaat ook prima. Het is zo grappig om ze s'morgens met zijn 2tjes te zien staan wachten voor de keukendeur. De biks worden half opgegeten en dan komen ze posten bij de deur. Hebben ze dan het groenvoer op dan gaan ze de andere helft van de biks opeten. Vervolgens moeten ze als ik moet werken het de rest van de dag doen met hooi. s'avonds volgt dan nog een portie biks die ze meteen met zijn 2tjes helemaal opeten en dan weer hooi voor de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .