Ga naar inhoud

hoeveel tijd nodig?


Ingrid M

Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een topic geplaatst over Babbel die zijn nageltje verloren is toen hij aan het spelen was in de tuin van een vriendin van mij met Knabbel en het konijn van mijn vriendin (waarschijnlijk achter een takje blijven hangen zei de dierenarts toen). Nou valt het mij op dat het zo ontzettend lang duurt voordat dat nageltje groeit. Er kwam al vrij snel een klein nageltje terug maar dat piepkleine nageltje is nu nog geen cm meer gegroeit als je het mij vraagt, nog altijd piepklein. Is dat normaal of moet ik me zorgen maken? Hoe lang duurt het groeien van zo'n nageltje van een konijntje voordat die weer net zo lang is als de rest? Het pootje ziet er overigens hartstikke goed uit, ik mag gewoon kijken naar het nageltje en rondom het nageltje is het mooi wit van kleur dus niet ontstoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het KAN (let wel op kan, het hoeft dus niet zo te zijn, het kan ook anders) idd maanden duren.

Hypoliet had zijn nageltje afgebroken voor hij hier kwam. En dat is maanden een raar soort stopje geweest en ondertussen is het bijna een volwaardige nagel, hij is hier nu al meer dan 10 maanden.

Dus het kan echt lang duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .