Ga naar inhoud

het gaat niet goed met Speedy


Mutsie

Aanbevolen berichten

Vandaag gaat het weer goed met hem :) hij loop weer vrolijk door zijn hok heen en heeft van zijn biks gegeten en hooi gegeten. Hij heeft gekeuteld, maar het was wel zacht. Misschien dat hij daar last van heeft gehad. Ik ben zo blij dat het weer beter gaat met hem :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutsie, hopelijk komt het nu goed met je nijn.

Maar wat ga je doen als hij weer ziek word en naar de DA moet? Als 17-jarige moet je toch de verantwoording voor je dier op je kunnen nemen (ben zelf moeder van dochter die al 22 is..). Misschien heb je al een baantje of kun je er nu een gaan zoeken zodat je geld opzij kunt zetten voor de DA. Dan kun je zelf de beslissing nemen of je naar de DA gaat als je nijn ziek is, en ze zien thuis dat je er serieus mee bezig bent.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad 17 maar ik kan geen geld opzij zetten omdat ik geen baantje heb. Ik kan ook geen baantje nemen vanwege mijn gezondheid. Dit wordt te zwaar in combinatie met mijn opleiding. Als ik eenmaal op stage ben zou ik wel geld opzij kunnen zetten, als ik een stagevergoeding krijg (ik doe BOL dus vergoeding is niet verplicht). Ik hoop dat ik in september op stage kan en zo geld opzij kan zetten voor mijn konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .