Ga naar inhoud

Fred wordt gecastreerd


Aanbevolen berichten

Ik zou zeker pijnstilling meenemen, sommige rammen zijn er heel snel bovenop, anderen hebben echt wat langer nodig en kunnen ook nog wel een keer extra pijnstilling gebruiken.

Ik had er 2 hier die meteen weer stonden te bespringen en ontzettend actief waren en volop at, 1 die echt de tijd nodig had om bij te komen. En de ander is geen maatstaf, want die was heel wild uit de narcose gekomen, waardoor hij een adertje had gescheurd bij zijn wond. (wat overigens zelden gebeurd, om anderen niet bang te maken, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dwangvoeding kan je in principe zelf ook maken van je SS brokjes mengen met water.

Verder kan je hem hooi thee geven (hooi weken in warm water, hooi eruit halen, water af laten koelen en aan je konijn geven)

Ook kan je iig als voorzorg een olvarit 1e baby hapje wortel in huis halen, gewoon klein potje.

Mocht meneer morgen nog echt niks willen eten, kan je hiermee beginnen en dan overgaan op dwangvoeding met geweekte SS brokjes.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het zelf ook snel hoor! Maar ja gezond is gezond toch :)

Ik had er zelf niet op gerekend dat het al klaar was, was eerst in dat stadje effe winkelen.. en toen gedacht van nou ga toch maar naar huis.. was ik thuis ging de telefoon :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, snap ik. Aan de andere kant, als ie uit zn narcose is zit ie daar ook in een vreemde omgeving waar ie niks kent he.

Ik dacht zelf ook dat het veel langer zou duren, die vrouw zei toen zelf ook in de middag mag je hem ophalen. Maar hij was uit de narcose, ze zetten zn eten neer en hij vloog erop af. Ook de keutels kwamen er weer vrolijk uit. Hij heeft nog een tijdje op een snuggle safe gezeten om op temperatuur te blijven en in de gaten te houden, maar alles was dus blijkbaar goed.

Gelukkig maar!

En vandaag kan je niet eens meer zien aan hem dat ie gister geholpen is hoor, echt snel hoe dat gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat hij alweer aan het eten is en dat wiebelige gaat vast snel over. Wat fijn dat je weer een nijntje in huis hebt. Ik wist niet dat je het gevonden konijntje gehouden had. Heb je 'm ook laten castrereren met het oog op een toekomstige vriendin of is dat nog even te veel van het goede? Veel plezier iig met Fred en hij voelt zich vast snel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .