Ga naar inhoud

Mag een konijn Chlorella?


Ilovebunny's

Aanbevolen berichten

Ik slik zelf het voedingssuplement Chlorella van Bloem. Het is een groen algje in de vorm van pillen die van nature veel vitamines, mineralen en aminozuren bevatten.

Ik voel me er wel fit bij. Nu stond op het potje dat je het ook voor huisdieren kan gebruiken maar mag een konijn dit eten en heeft het toegevoegde waarde voor de gezondheid?

Misschien is er iemand die dit weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er ook niet aan beginnen. Een konijn kan alle benodigde voedingsstoffen uit het eten halen (dus inderdaad: onbeperkt hooi, volop groenvoer en beperkt biks) en heeft zo'n supplement dus echt niet nodig. Er is altijd een kans aanwezig dat het een overdosis van het een of ander krijgt door zo'n pilletje. Ik zou het risico niet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niets over pilletjes voor konijnen maar ik zou er eigenlijk ook niet mee beginnen, pilletjes zijn denk ik ook al niet echt goed als je konijn niets heeft, en misschien eens ie er één heeft gehad, ie ziek gaat worden als ie er geen meer zou krijgen ! Weet niet of dit kan, maar zou dit toch niet doen .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .