Ga naar inhoud

Konijn dood na 7 maanden..


Charly

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

7 maanden geleden heb ik mijn konijn gekocht bij een goede dierenwinkel.

Leuk konijntje, heel speels en onwijs lief.

2,5 week geleden in geent tegen vhs+myxomatose

Afgelopen woensdag heeft mijn moeder haar dood in der hokje gevonden terwijl ze een kwartier daarvoor nog aan het rondrennen was in der ren.

Volgens de dierenarts een hersenbloeding of hartinfarct?

Denken jullie (kenners) dat dit kan of heeft het misschien iets met de inenting te maken? Ik vind het zo raar wat ze at en dronk gewoon was helemaal niets mis met der :frown:

Bedankt iniedergeval voor het meedenken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou idd kunnen, hersenbloeding en dan hartinfarct. Ik had begin arpil een ram gehad voor m´n voedster zodat ze niet alleen meer is. Hij is 24 april overleden, vermoedelijk hersenbloeding met hartinfarct erbij. Hij lag er scheef bij om het zo te zeggen, is voor m´n eigen ogen gebeurt. Het leek er ook op dat hij aan 1 kant iets of wat verlamd begon te raken en toen was het helemaal gebeurt.

Heb de konijnenopvang gebeld om te vragen hoe en wat, zij zei dat het een beroerte met infarct was. Of dat het zich dood heeft geschrokken, maar dat was hier niet het geval. Konijnen kunnen zich letterlijk dood schrikken en dan zijn ze dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .