Ga naar inhoud

Hope Farms


Elsjeee

Aanbevolen berichten

Nee, dat is gemengd voer. Daar worden je konijnen dik van en ze lopen kans dat ze nierproblemen krijgen. Als je alleen al naar de ingrediënten kijkt: "suikerbereidingsproducten", dat zegt wel genoeg. Voer met suiker erin is natuurlijk helemaal uit den boze!

Gewoon biks is het allerbeste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is gemengd voer. Daar worden je konijnen dik van en ze lopen kans dat ze nierproblemen krijgen. Als je alleen al naar de ingrediënten kijkt: "suikerbereidingsproducten", dat zegt wel genoeg. Voer met suiker erin is natuurlijk helemaal uit den boze!

Gewoon biks is het allerbeste.

Ik denk dat het een gemeng voer is maar eentje met twee kleuren brokjes, want ze hebben het over brokjes van gelijke samenstelling.

En suikerbereidingsproducten zitten ook in de trio, het is een overblijfsel van de suikerproductie waar juist suiker uitgehaald is. Dat gebeurd in de veevoeding heel vaak, ook allerlei restproducten van de productie van plantaardige oliën gaan het veevoer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suiker word helaas overal in gedaan tegenwoordig. Ik wist wel dat de Select hun gemengde voer is en deze is nieuw. Ik vind het wel goed, ik weet nu waar ik de supertrio kan krijgen en hou het gewoon daarbij. Ze eten er goed van. Beter dan van SS, daar vinden ze de brokjes te groot. Hoe bedoel je verwend? :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .