Ga naar inhoud

hoeveel drinken?


Swa100

Aanbevolen berichten

Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat konijnen per dag gemiddeld zo'n 50 ml per kilo lichaamsgewicht drinken. Maar ik denk dat de hoeveelheid groenten die ze eten en de buitentemperatuur ook meespelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat konijnen per dag gemiddeld zo'n 50 ml per kilo lichaamsgewicht drinken. Maar ik denk dat de hoeveelheid groenten die ze eten en de buitentemperatuur ook meespelen.

ik heb het konijntje sinds zondag.. echt veel groente heb ik haar nog neit gegeven.. nog byna niets... en het is toch redelijk warm buiten.. ik ga nu groenten halen

net nam ik haar op mn schoot. ik stopte het flesje in haar bekje en kneep zachtjes in het flesje.. toen likte ze wel wat enzo (ook toen ik even stopte met knijpen) maar niet veel... ze heeft het dus wel door denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien iets vaker het water verversen? Macksie kreeg vanavond vers water in haar drinkflesje en ze ging er gelijk uit drinken. Ik zal morgenvroeg eens opletten of ze gelijk weer gaat drinken van het verse water en dan laat ik het je nog wel even weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .