Ga naar inhoud

Keutels


BrokenRaven

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of het aan de voeding ligt, maar ik zou niet goed weten waar ik het probleem anders zoeken moet... Ik heb sinds 1,5 week een voedster die nu 9,5 week is. Toen ik haar kocht had ik het voer mee genomen wat ze daar te eten kreeg, ik heb haar ook hooi en af en toe wat groenvoer gegeven. Ik merkte dat zij het ene moment gewone keutels had en het andere moment een beetje aan de diarree was. Ik heb toen juniorvoer aangeschaft en heb het groenvoer geminderd. Ik weet dat ze gewoon goed drinkt en eet, maar het ene moment zijn haar keutels normaal en het andere moment zijn de keutels zacht en plakken ze aan elkaar. Weet iemand wat ik hier aan kan doen zodat ze gewoon altijd normale keutels heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan weet ik dus wat dat inhoud! Ze krijgt onbeperkt hooi, want ik wist al dat dat moest en ze eet inderdaad niet alles op, dus ik ben sinds vandaag gaan minderen met het voer. Ik zal het weer eens in de gaten houden ;) ! Bedankt voor de info in ieder geval ;) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .