Ga naar inhoud

Henkie sloom door het wisselende weer?


Sunny

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zit ergens mee. Sinds gisteren is Henkie behoorlijk sloom. Hij ligt maar languit in zijn hok en loopt af en toe even buiten (hij kan eruit wanneer hij wil als ik thuis ben). Wanneer hij buiten loopt is ie vrolijk, rent hij lekker en maakt af en toe een binky. Hij eet net zoveel als anders, drinkt goed en keutelt goed. Ik zie niks aan hem, voel niks aan hem. Maar sinds gisteren loopt hij steeds vaker zelf zijn hok in en gaat hij boven languit liggen. En nu weer, alleen vanmorgen niet, dan blijft ie buiten. Wanneer ik even bij hem kom zitten dan likt hij gewoon mijn handen en neus (doet ie altijd), doet ie niet vreemd. Maar wanneer ik dan weer wat ga doen gaat Henkie languit liggen. Zou het door het weer komen? Nu is het harstikke warm in de tuin, gisteravond behoorlijk koud met die harde wind. Pff, konden ze maar praten en zeggen wat er is. Misschien heeft ie een sloom weekendje, net als dat mensen wel eens hebben, maar het zit me gewoon dwars. Stel dat ie het warm heeft wat kan ik daar aan doen? Hij voelt niet extreem warm aan, ik voel constant aan zijn oortjes en tussenin zijn nekje, maar het is net als anders. Wel klopt zijn hartje soms sneller dan normaal en dan weer gewoon. Oja, en gisterenavond heeft hij wel heerlijk lopen spelen in de tuin en heeft hij mij nog 'geholpen' met papieren opruimen (lekker scheuren). Denk toch zelf aan het warme weer nu. Wat denken jullie?

Groetjes, een ongeruste Sunny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .