Ga naar inhoud

Ik vind constant BDK


Axelle

Aanbevolen berichten

Haha ik was al aan het denken, hooi moeten ze eten voor de vezels, maar die zitten toch helemaal niet meer in hooithee in, dus zie ik er ook niet echt het nut van in (mbt de spijsvertering).

Jep in België hebben ze ook SS hoor (Science selective). Ik ben er zeker van dat ze het in Asterix Devrieze en in Zoomart hebben, in Tom en Co volgens mij ook.

in de tom en co damn das ver weg en de zoomarkt ook nouja heb vandaag tijd genoeg zal wel eens mijn fiets pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb mijn nijnen aan het hooi gekregen floor en flappie zitten sinds gisteren avonds samen en flappie vindt het grappig om floor na te doen en floor is verlekkert op peterselie ik heb het gewoon gemengd en floor at het dus flappie deed haar na en nam er ook een hap van (ze zocht vooral de peterselie maar daarom voor moest ze een beetje hooi weg eten)dus nu zie ik hem al af en toe hooi eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was niet zo bedoeld hoor! had alleen geen smiley gebruikt! ja, kan me herinneren van wel, maarja! me konijnen vonden het wel lekker!:D Is het trouwens niet goed als je dat maakt vaak? want mijn konijnen drinken dat veel meer, maar dat is niet perse beter ofzo denk ik, maar vraag het me echt af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi thee heeft niks met hooi eten te maken jongens.....

DAT GEBRUIK JE ALLEEN ALS EEN KONIJN ZIEK IS OF NIET MEER WIL DRINKEN.....

Als hij geen hooi eet is ss een goed voer voor hem wrden zijn keutels dan ook beter van.

Toch heb ik wel vaker gehoord om ze zo aan de smaak te wennen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar beroeps winkels maar daar kennen ze het niet ben in gent ook eens naar de tom en co geweest maar daar kennen ze het ook al niet alleen zoomarkt kan ik nog proberen

Normaal hebben ze het in alle Zoomart winkels... In ieder geval ben ik nog nooit een zoomart winkel tegengekomen die het niet heeft ;)(ben wel nog niet in Gent geweest).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .