Ga naar inhoud

Watje toetje van spuitje in geslikt


Cynthiaaapje

Aanbevolen berichten

Watje, mn vriend zn konijn is dinsdag gecastreerd, nu wouden wij hem zo net antbiotica geven dmv een spuitje zonder naald en hij vind dit niet leuk en houdt daarom het toetje van dat spuitje vast en hij heeft hem er af gebeten :grrrrrr:

Ik heb geprobeert zodra ik dat zag om zn bekje open te doen om hem er uit te halen, maar dat lukte niet en hij heeft me heel hard gebeten.. maar goed dat is bijzaak.

We hebben direct de DA gebeld en die zegt dat we af moeten wachten omdat je een konijn niet kan laten braken en hopen dat hij hem uit poept.. :erf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik dacht ook van hij houdt hem gewoon vast, nou ja oke ja, dus ik wil hem weer uit zn bekje halen en ik mis in eens het toetje! Ik schrok me echt wezeloos, nou hoop ik ook echt dat hij hem uitpoept, anders wordt het waarschijnlijk zn dood en dat is niet de bedoeling.. We hopen maar op het beste, zolang hij maar blijft eten en poepen..

En mijn vinger doet au en bloedt een beetje, maar dat is bijzaak.. zolang Watje het maar redt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .