Ga naar inhoud

keutelvraagje...


bikkel

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraagje over keutels...Bikkel legt al een tijd grote vochtige keutels...geen bdk maar ronde kogels! Heb net een m&m ernaast gelegd om de maat te bepalen...m&m is iets groter.

Hij krijgt 2 keer per dag een flink bord groen moet ik hier nu minderen of even stoppen? Biks krijgt hij 50 gr in de ochtend en hij weegt 2,3 kg en is 7 mnd. Hooi krijgt hij onbeperkt....

Hij vertoond verder geen gekke dingen maar nu hij in de tuinborders poept heb ik duidelijk zicht op wat eruit komt en ik vraag me af of dat normaal is.

Misschien zorgen om niks maar ik wilde het even bij jullie checken!

Groetjes Sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,, Mijn konijn heeft het ook wel gehad.Waarschijnlijk heeft ie diaree.

Je moet hem inderdaad wat minder groen geven:meuh: want daar krijgen konijnen diaree van. als het goed is is het dan binnen 2 weken over ( maar moet je hem wel geen groen meer geven ) Als het over is en hij weer gewone keutels legt kun je hem wel groen geven.. maar niet te veel.

Mvg Ashley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt een beetje als wat mijn konijn ook wel eens heeft. Mijne heeft dan donkere 'natte' keutels. Ze zijn dan wel stevig, ze vallen niet uit elkaar en je kunt ze goed oppakken, maar ze glimmen van natheid zeg maar. Ik dacht dat ze dan misschien te weinig hooi at (en tegelijkertijd veel groen en biks). Maar goed, ik weet het dus ook niet echt...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .