Ga naar inhoud

Rare bijwerking van Stronghold?


LindavanBakel

Aanbevolen berichten

Hey!

Afgelopen donderdag heb ik mijn twee konijnen geholpen aan hun luizen door middel van Stronghold.

Heb ze ruim een half uur uit elkaar gehouden.

In het boekje stond dat tijdelijke kaalheid voor kon komen.

1 van mijn konijn heeft daar inderdaad last van (misschien de andere ook, maar dat valt niet zo op omdat hij wit is, en zij zwart :P)

Nu zag ik gisteravond dat ze een grote harde korst op het plekje had zitten waar ik gedruppeld had.

Vanochtend wilde ik weer gaan kijken, maar nu leek het erop of dat de korst helemaal weg was, en de kale plek ook.

Nu lijkt me het laatste een beetje vreemd.. maar heeft iemand dit ook eerder meegemaakt, of dat het konijn andere bijwerkingen heeft gekregen?

aangepast door LindavanBakel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bazin had een konijn waarvan de DA strongholt had voorgeschreven en het konijn was dus meer dan allergies ervoor.. het begon ook eerst met korsten en zweertjes en naderhand dus naar een andere DA. die heeft een of ander zalfje gegeven en het was weg. Vanavond eens even vragen wat het ook alweer precies was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .