Ga naar inhoud

Gratis gezondheids check-up bij Pet Wellness Center


Ilovebunny's

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe dierenwinkel van Pet's Place geopend in Arnhem en daarin zit een Pet Wellness Center. Een trimsalon en dierenarts in gevestigd. Ze hebben nu een gratis gezondheids check-up. De waardebonnen daarvoor liggen daar op de toonbank.

Misschien een tip voor diegenen die nog geen vaste dierenarts hebben (zoals ik) of iemand die krap bij kas zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dit topic wordt er al gezegd dat ze daar veel te jonge dieren verkopen: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/21497-niet-goed-geinformeert-and-goed-geholpen-dierenwinkel-2.html

ja kan beter geld uitgeven aan een goede da dan daarheen gaan.

dat is gewoon een actie om klanten aan te trekken, niet omdat ze een hart voor dieren hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me hierbij aan. Als je goed nadenkt, wat is dan het echte nut van deze actie? Dat mensen hun dier eenmalig laten bekijken en dan denken: zo, nu hoef ik nooit meer naar een DA want mijn dier is gezond..

Dus ik zou ook gewoon naar een goede DA gaan en deze actie niet steunen.

En als je krap bij kas zit...tja ik ben van mening dat je dan geen dieren kunt houden. Dat is iets wat je goed vantevoren moet afwegen.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo op hun website kijk, lijkt het me dat het niks met Pet's Place zelf te maken heeft. Er komt er ook 1 in Nijmegen bij de Molen waar ze ook dierenspullen verkopen, daar zit ook geen Pet's Place.

aangepast door kelly1986
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die site ff opgezocht. Heeft idd niks met Pet's Place te maken. Ik zal zelf ook nooit een dierenwinkelkonijn kopen en terloops hoorde ik een verkoopster ook verkeerde informatie geven aan klanten.

T was maar even een tip voor iedereen. Je weet maar nooit wie er baat bij kan hebben. Mocht ik daar heen gaan dan zal ik wel kritisch zijn t.a.v. de dierenarts. Ik had een rondleiding gekregen en omdat het een splinternieuw pand was met nieuwe spullen leek het gevoelsmatig aantrekkelijk. Lekker fris en schoon nog.

aangepast door kelly1986
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .