Ga naar inhoud

Punky is dood


Punky

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik wil het toch proberen.

Punky is vannacht dood gegaan.

Ik wil super graag weten waarom, om het 'af te sluiten'.

Want ik voel me er super rot over.

Ze had soms een bal met poep onder... je weet wel.

En de laatste dagen at ze alleen nog maar groenvoer.

Erg fit was ze ook niet meer.

Ze had ook geen bal onder haar keel zeg maar.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn geweest?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je konijn was de laatste tijd al anders dan daarvoor. Dat zijn bij een konijn al tekenen. Daar moet je niet mee wachten, maar meteen naar een da gaan.

Je zou sectie op je konijn laten verrichten, maar dat moet volgens mij wel binnen een bepaalde tijd na overlijden. Je weet het dan wel, maar je krijgt je konijn er niet mee terug.

Sterkte met dit verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel rot! Ik denk dat je nijn, doordat er alleen maar groenvoer gegeten werd, geen goede darmwerking meer had. Gezien de poepbal eronder. Dat is diarree geweest. Misschien is er sprake geweest van een verstopping en zijn de darmen stil komen te liggen. Daar kan je nijn heel snel aan overlijden.

Ik vind het overigens echt weer een trieste opmerking als iemand zegt "eeeehhhh ben je er niet mee naar de dierenarts geweest", dat zeg je toch niet als iemand verdriet heeft omdat nijn net dood is? Even over nadenken misschien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel rot! Ik denk dat je nijn, doordat er alleen maar groenvoer gegeten werd, geen goede darmwerking meer had. Gezien de poepbal eronder. Dat is diarree geweest. Misschien is er sprake geweest van een verstopping en zijn de darmen stil komen te liggen. Daar kan je nijn heel snel aan overlijden.

Ik vind het overigens echt weer een trieste opmerking als iemand zegt "eeeehhhh ben je er niet mee naar de dierenarts geweest", dat zeg je toch niet als iemand verdriet heeft omdat nijn net dood is? Even over nadenken misschien!

Ik snap wel dat mensen dat zeggen, ik had het eigenlijk ook moeten doen. Maar Punky had nog nooit een dierenarts gezien. Ik was ook bang dat ze dan totaal in paniek zou raken en daar dood zou gaan.

Diarree, dat denkt een groot deel van mijn klas ook.

Maar wat had ik er aan kunnen doen eigenlijk?

(Ben trouwens erg blij met het medeleven. Bedankt :'} )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, dan had je alleen hooi en water kunnen geven..

Maar daar is nu niets meer aan te doen. Je moet jezelf niet gek gaan maken over wat je had kunnen doen. Dat werkt niet en haalt Punky ook niet terug.

Probeer terug te denken aan de leuke momenten met Punky. Zo kun je dit misschien verwerken. Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je inderdaad ook niet afvragen, wat je had kunnen doen. Dat is jezelf gek maken. Het is nu eenmaal gebeurd. Maar voor een volgende keer kun je hier misschien wel wat mee. Ik denk dat iedereen leert uit gebeurtenissen van vroeger. En als je naar een da geweest was weet je ook niet of hij het dan gered had hoor.

Je moet het verlies van Punky nu een plekje geven en dan verder gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .