Ga naar inhoud

Manken


santa_6396

Aanbevolen berichten

Tornado mijn zorgkonijntje, komt uit zijn kooi net zoals gewoonlijk helemaal blij en wat zie ik? meneer mankt en legt zijn rechterachterpootje niet meer neer... hij is wel nog steeds even blij enzo, en ik mag eraan komen, maar voel niet direct iets ... ik ga morgen langs bij de dierenarts ...

heeft iemand dit ook al voorgehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens dierenarts is het verstuiking, als het na paar dagen niet overgaat dan zijn het de kruisbanden en dan moet ik kijken hoe hij zijn pootje gebruikt. als hij zijn pootje gaat slepen en dat er wonden beginnen zijn dan moet het geamputeerd worden. maar bon dat is het allerergste geval: hij heeft geen pijn en loopt rond en begint zo heel zachtjes op zijn pootje te steunen ...

maak me meer zorgen om mijn ander konijntje, zorro, voor de moment, die is vandaag meegegaan omdat hij enorm hard ronkte bij het ademhalen. hij heeft pneumonia en heeft spuitje gekregen, morgen terug spuitje en zaterdag ook... ik hoop echt dat hij erdoor komt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .