Ga naar inhoud

NIJN WORDT KAAL!!! help


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Sinds kort verliest mijn Mooie Nijn haar lange manen die in haar nekje groeiden. Ze krijgt daar waar de nekplooi zit en kale plek. De huid is wel mooi rose en heeft een donkere plek waar ook (nog)wat donkere haren groeien.

Laatst was ik voor het enten bij mijn DA ze heeft even gekeken en de huid zag er wel rustig en gezond uit.....Misschien kwam het van het likken van vriendje Pino.... maar ik kan Pino er niet echt op betrappen dat hij Nijn nou extreem veel likt op die plek.:$ zit dr natuurlijk niet 24/7 bij :eyes:.

Heeft iemand een ander idee waar het eventueel van zou kunnen komen??

Misschien de rui maar dat lijkt me niet goed dat ze helemaal een kale plek krijgt????

alvast bedankt Elly het bezorgde vrouwtje van kalende Nijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je er eens een foto van maken?

Onze Fuz heeft ook een tijd lang een beetje een kale nek gehad terwijl er niks aan de hand was.

Heeft de da wel gekeken naar mijten of iets dergelijks?

Na zijn castratie vorig jaar heeft hij ineens een volle bos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd een foto te maken maar is niet echt gelukt zit nl echt in de nekplooi en Nijn is te nieuwschierig wat ik aan het doen ben.

Ze is een zij en is al geholpen vorig jaar dus denk niet dat het daar mee te maken heeft. Misschien hormonen? ze is ook wel aardig in de rui?

]dierenarts heeft gekeken naar mijt en was t niet huid was ook rustig en mooi rose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .