Ga naar inhoud

Nageltje


Giechel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zou iemand mij kunnen adviseren over het volgende... Toen ik vanmorgen het hok opendeed van mijn nijntjes om ze los te laten zag ik aan het hekje een stukje vacht hangen. Toen ik het eens goed bekeek zag ik dat er zelfs een nageltje aan zat. (die is er dus volledig uitgetrokken) Beetje gruwelijk klinkt het, maar zijzelf huppelde vrolijk rond. Ik heb naar het pootje gekeken, maar zag er verder schoon uit. Ze lijkt er geen last van te hebben... Stomme vraag misschien, maar komt dit vaker voor of heeft iemand dit eerder meegemaakt. Moet ik verder nog wat doen in de trant van schoonmaken. DA kan ook weinig denk ik zo... Als het gaat ontsteken zal ik direct een antibiotica gaan halen, maar voor nu kan ik weinig toch?

Gr. Laura

ps. Ze hebben een gewoon degelijk hok, niets geks aan.

aangepast door Giechel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst is het konijn van een vriendin (Henkie) 2 nageltjes kwijt geraakt, onder de neus van de dierenarts nog wel. Kwestie van hard spartelen en tegenstribbelen. Kobus bleef van de week in mijn broek hangen, ook nageltje eraf. Ben naar de dierenarts geweest, die heeft de overige nageltjes geknipt, maar verder niks gedaan. Bij Henkie is er trouwens ook niks aan gedaan. Don't worry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .