Ga naar inhoud

wanneer weer stro na castratie


snoesnoe

Aanbevolen berichten

Maar wanneer je haar pijnstilling gaf moest je haar toch wel optillen??

Ik heb nijntje haar wond telkens gecontroleerd wanneer ik antibiotica en pijnstilling gaf, daarvoor hoef je haar inprincipe niet om te draaien.

Ik heb na ongeveer 10 dagen pas weer stro in het hok gedaan.

Ik zou toch eens kijken hoe de wond eruit ziet, ziet het er rustig uit, zou ik de helft van het hok met stro doen, kijk eens hoe ze erop reageert, misschien vind ze het zelf nog niet prettig en ligt ze liever op de kranten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wanneer je haar pijnstilling gaf moest je haar toch wel optillen??

Ik heb nijntje haar wond telkens gecontroleerd wanneer ik antibiotica en pijnstilling gaf, daarvoor hoef je haar inprincipe niet om te draaien.

Ik heb na ongeveer 10 dagen pas weer stro in het hok gedaan.

Ik zou toch eens kijken hoe de wond eruit ziet, ziet het er rustig uit, zou ik de helft van het hok met stro doen, kijk eens hoe ze erop reageert, misschien vind ze het zelf nog niet prettig en ligt ze liever op de kranten.

De pijnstiller heeft ze na de operatie gekregen (of een aantal uur erna, dat weet ik niet, ze had ze in ieder geval wel gehad toen ik dr 6 uur erna op had gehaald)

En dr zat 1 hechting in, dus ik neem aan dat het wel meevalt met de wond.. Ik kan na over een paar dagen wel beginnen met wat stro neerleggen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .