Ga naar inhoud

Heeelp


Roxy

Aanbevolen berichten

Oke, ik ben nu een beetje wiebel..

Becky eet haast niet meer (brokjes heel af en toe een klein stukje, dan een mini mini stukje lof en hooi). En ze keutelt ook iig heeel erg weinig.

Daarbij vind ik der ook was duffig (kan ook door de warmte komen)

Moet ik naar de da?

Masseren?

Help!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet echt beoordelen wat het kan zijn vanaf hier natuurlijk, maar als je het gevoel hebt dat ze zich anders gedraagt dan normaal en zich niet lekker voelt zou ik wel naar de DA gaan. Als d'r buik hard aanvoelt is het in ieder geval niet goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zien de keutels er uit? En hoor je wat als je jou oor tegen haar buikje aan legt?

In ieder geval in de gaten houden en stimuleren tot eten, zet allemaal lekker dingen voor haar neus en kijk even aan wat ze doet, eet ze na 2 uur nog niet dan zou ik starten met dwangvoeding. Een beetje biks wellen in water en dat dan met een spuitje langzaam druppelen in de mond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, dat ze af en toe een hapje neemt dat is al positief. Ik zou het in de gaten houden, als ze helemaal stopt met eten dan zou ik met dwangvoeding beginnen. Maar volgens mij moet je wel wat horen want de darmen van een konijn moeten constant in werking zijn? Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik zou de da bellen en vragen om advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou haar in de gaten, zorgt dat ze tenminste iets binnen krijgt en dan komt het denk ik wel goed! ;)

Maar als ze echt helemaal stopt met eten en keutelen naar de DA.

(Ik sluit me aan bij Caroline)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .