Ga naar inhoud

Bleh!!


kaatje

Aanbevolen berichten

ik word vrijwel nooit onpasselijk op mijn werk, maar was vandaag voor het eerst echt een beetje misselijk zelfs, mijn maag draaide om...kwam een konijn binnen en die zou een plekje op zijn poot hebben...

Bleek een mega gezwel te zijn op zijn achterpoot en 1 nog groter gezwel naast zijn anus..

Opereren dus...ik scheren en schoonmaken, ging de korst van de grootste wond af......gatverdamme, getverderrie, bah, bleh...kwam me toch een kaas ondervandaan...bult barstte ook een soort, echt mega smerig...

Heb wel vaker abcessen gezien maar dit was wel heel, heel ranzig...

Eninf, bulten verwijderd en konijn weer fris en fruitig, maar moet er niet teveel aan terug denken want dan...:beurk::beurk::beurk::beurk::beurk::beurk:

moest ik ff kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

het rook niet eens...nouja, buiten een pies en poep lucht dan..maar dat kan ook zijn omdat ik hem direct onder de kraan hebt schoongeschropt..hihihi

Het was echt een verdikking van zeker 6 cm.he....

enne Jimmy.....ik heb ook wel eens zo´n mega ding...1x per maand om precies te zijn, whahahahhahahaah en die MOET en ZAL eruit dan, al is het met grof geweld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm...chocolaatje smaakt nu extra lekker, jammie..

Het was anders, het waren hele rare bulten, dus echte bulten die je vrij makkelijk kon losmaken en afbinden dus helemaal gekapseld. De randen van de bulten waren netjes afgerond, soort kommetje en daarover heen zat een grote korst. Een van die korsten is er dus afgevallen en daaronder zat allemaal vies, tumorachtig weefsel met daartussen door wat ouwe `kaas`(lekker he..)

Dus wel degelijk abces achtig, maar vraag me af of het nu tumoren zijn geweest of zeer, zeer verwaarloosde abcessen, vind het ook zo frappant dat het er 2 zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .